It's not about what I need, it's about what I want!

precis, det handlar inte alltid om att behöva. Utan ibland kan det bara vara ha begär ;) Jag vill ha!!!
Sen får man inte alltid vad man vill ha, men jag tycker det är min tur att få, så matten blev enkel i detta fall. haha!

jag ligger helt utslagen hemma i soffan som vi äntligen fått in i lghn, huset är sålt så en del möbler har börjar komma på plats, dock får pappa hård kritik nu när jag får vara med och tycka.. Jag kan säga att hälften kommer att hamna pa antingen blocket eller t o m tippen! USCH!
Men det tar sig och jag river bort tapet från väggarna, men det är inte det roligaste görat, så jag tar det i lagoma doser så jag inte svimmar av uttråkan!;)
Polle kommer nog hit snart så vi ska väl mysa till det på loftet med film och grejer. Sen blir det tidig kväll ikväll, måste få sova! Har blivit för sena nätter nu sen jag kom hem från Öregrund.. Men det är så lätt att fastna upp, jag är ju sån nattuggla. Så när pappa går och lägger sig börjar jag riva tapet igen eller plockar fram färgburken och donar med något.. haha!

Imorgon kommer min Palm!!!!!!! Så därför måste jag var utvilad! Som jag saknat henne, uscha!! Inte sett jäntan sen hmm... okej, det var inte så länge sen men ändock! Känns som en evighet sen och jag tycker inte om det.
Men nu kommer hon äntligen, så då är det Tove Sandra och Sandra helg som gäller igen! På söndag eller måndag gasar jag tillsamans med henne ned i hennes lilla bil mot sthlm, för att påbörja nästa äventyr! hur ska detta gå?!?!:)
Jag tror det kommer vara knöligt till en början men sen kommer allt gå som en dans och jag kommer få det jag mest av allt vill ha! Tjoho!!
Nu ska jag slockna en stund innan jäntan dyker in!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback