Nerd

Här sitter jag och nattsuddar, men inte en chans att jag kommer kunna somna.
Allt snurrar och London är borträknat, för nu. Inte den här gången, men seeeen!:)
Inom de närmsta dagarna tar jag mitt flyttlass mot söder och sthlm. Det är läget just nu, och jag hoppas innerligt att det förblir så, annars går jag av, på mitten x 10!
Det går alltid fort i hockey och jag är rätt snabb i svängarna, Jag har en tvärbroms som ni aldrig tidigare skådat! HA!

Just nu sitter jag och är en nörd och lyssnar på piano musik, Debbusy. Hahah, jag har satt mig in i Twilight allt för mkt, Hanna och Dennis börjar tro att jag snart kommer bli förbannad av att de kysser varann så passionerat eftersom jag numer ser Rob som min kille, min man! hahaha
Dock har ju den tråkiga nyheten dykt upp att nu dejtar Edward och Bella varann, på riktigt i vanliga livet. ÅH! Rob, hur kunde du såra mig så?!?!?!??!!

Nej nu ska jag sluta larva mig och göra något åt alla de högar av saker som behöver sorteras, leta fram feeeeeeeeeet väskan på hjul och börja packa ned mitt liv igen. Som sagt, tvärniten och u svängen är ett faktum i mitt liv.
Godnatt mina kära, jag saknar er, var dag!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback