rippin me apart

Allt sliter i mig och både mitt huvud och mitt hjärta är under ständig förvirring. Vad ska jag göra härnäst?
Jag vill få detta att funka och vissa studer känns det super och andra som om livet bara sugs ur mig. Kan ni föreställa er ungefär?
Först kommer lite goda nyheter och ett uppryck, sen smyger sig hopplösheten över mig. AH, jag hatar att känna mig så otroligt liten. Hjälplös på något sätt...
Dessutom dyker andra saker upp hela tiden, och det drar i mig en aning, men det kräver snabba beslut, och det kan jag inte ge nu. Jag gjorde ett snabbt beslut att bara dra hit, nu måste jag landa i tanken och ge det lite tid, inte rusa iväg nästa vecka. Eller?
Trondhiem och London vill ha mig. Vill jag ha dem? Ja! Men jag vill samtidigt vara här och göra det jag tänkt göra. Fattar ni mitt dilemma?? Om någon bara kunde sätta svaren under näsan på mig, tack.

Nej det är en jobbig känsla som allt för ofta besöker mig nu, och jag måste få råd, av någon som kan lugna mig. Dock har jag ingen aning om vem den personen är. Alla säger olika och jag antar att det är jag och endast jag som kan ta ställning till allt. Rådfråga mig själv helt enkelt.. Men när man inte vet då?

Nej nu ska jag dra på mig en klänning och åka in till söder och butiken. Kolla om jag kan söka ytterligare några jobb. Eller så väntar jag med det tills på måndag, kommer vara så mycket folk ute idag. Löningshelg och allt..

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback