And the snow keeps falling

Redan den 28de.. ångest! Snart är vi där, nyår och dagen efter det är det dags att åka hem igen och fortsätta den ständiga kampen med jobb och boende. Men det verkar som om det löst sig med boende för mig nu, har iaf 2 alternativ. Antingen flytta med Maddää till Solna eller flytta in hos kära Johanna i Högdalen! Ska se om det dyker upp nått mer centralt alt (blivit så bortskämd med gångavstånd till jobbet) men det skulle inte kännas dumt alls att bo med nån av dessa två ladies!!

Majsan och jag ligger hemma i soffan nu, fruktar för att röra på oss. Det blev sent igår efter vårat häng här hemma. Jag Hanna Maja Dennis Sebbe Ante Fredde och Polle av verkade 2 filmer och lite spel. Sedan höll jag och majsan på med en hel del annat innan vi slog igen våra blå. Men ändå duktiga var i imorse, ställde klockan på kvart över 10 och kämpade oss upp! Nu ska vi kila till tandläkarn och sedan ska vi möta Frida på stan för en fika,bara sitta och snacka!! Jag måste införskaffa lite grejer också. Men det känns just nu långt borta..

Nyårsafton går bilen tidigt upp mot Sösjö och nyårsfirande!! Tjoho!
Love

Kommentarer
Postat av: Johanna

Toooove, underhåll mig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback