Don't bring flowers after I'm dead

Ny dag nya tag?
Yep!! Sökt jobb idag, nya Malene Birger butiken som ska öppna här på Biblioteksgatan. Tipp topp, nu hoppas vi bara att det inte blir flopp. Hö hö hö..
Vet att jag är sjukt dålig på det här med bloggen nu igen. F ö r l å t! Men eftersom jag hostar tills jag själv inte kan andas och febern fortfarande tänds och släcks som en lampa så tänkte jag ni kanske förlåter mig?

Idag tog jag iaf mig själv i kragen före jag började jobba kl 14 och åkte in och bytte en klänning mot en leopardmönstrad tunika och halsbandet jag köpte för några dagar sen mot ett nytt eftersom det fattades en sten i det. Provade och provade och provade en massa annat med, men jag är på sånt velhumör så jag kan inte bestämma mig för nått. Om det inte blir åre i helgen så kommer jag garanterat släpa med mig någon stackare som får bestämma åt mig! Måste ju hitta en klänning till nyår också, och ett par skor till juldagen och och och....

Nu ska jag avrunda kvällen med ett Greys avsnitt, om jag orkar hålla mig vaken vill säga.. Kollat på New Moon sen jag kom hem, dålig kavlite men what the hell, han är lika snygg ändå! Gud så snygg han är... oförskämt! Och nu står det ju i In Touch såg jag idag på ICA att de kollar på hus ihop i Hollywood, på riktigt i riktiga normala livet. Hur orättvist är inte det? Men jag är inte bitter ;)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback