It shows that the only one you realy can depend on is yourself

När du inte har din andra hälft så har du bara dig. Du är den enda som ställer upp på dig själv i alla lägen. I många andra lägen ser de andra inte dig utan sig och sitt. Vad ska vi utan den andre göra då?

Jag sitter fast i sthlm i helgen. Åre blev inte av eftersom Anna ska flytta hem till byn och behöver även gabbis hjälp med att lyfta och bära. Och då känns det lite pointless att åk dit, det var mest för hennes skull jag skulle åka. Så vi äntligen kunde få umgås lite. Umgås för första gången på snart 1 år...
Ska man åka hem ist då? nej, vad ska jag göra hemma? Hanna är i uppsala i helgen, så där rök min största anledning till att åka också. Dessutom ska jag ju hem om bara 12 dagar.

Alla här är relativt upptagna med sitt i helgen, jobb, pojkvänner etc etc. Och jag är ledig såklart... Den enda helgen då det inte finnt nått spec att göra. Den enda helgen det knappt finns någon att umgås med. Kul!
Ikväll ska iaf jag och Maja Stina mysa på hemma, kolla på Idol och prata om livets vitkigheter, haha! Så roligt att det är fler än jag som är helt vilsen i framtiden. Då vet jag iaf att det är inte bara jag som gått och blivit spritt språngande galen!
Förutom det är en till sak bestämmd för helgen, jag ska på lägenhetsvisning tillsammans med Maja och Maria på söndag. En 4a vid mariatorget, tummen upp säger jag! Men vad ska jag göra med resten av min tid? Min lediga tid, min enda lediga tid innan slutspurten för jul. Kanske kan umgås med extrafamiljen imorgon? Behöver ju handla julklappar med. Men själv?
Tråkigt!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback