Loyalty's not a virtue

Sitter äntligen i bilen påväg till mitt efterlängtade hem!! Det blev en lång dag på jobbet men det mesta blev klart och nu sitter 3 av 4 inpackade i bilen. Mormorn/farmorn hämtar vi strax upp i uppsala, efter det MAT! Jag håller på att hungra ihjäl, sist jag åt var 10 i morse så nu är jag dö hungrig! Jag ska äta en hel häst om jag får, banne mig!
Nu kommer julen och då får man äta, äntligen hemlagad mat av någon annan än mig! Äntligen sova hemma i min gamla säng, i mitt nya rum, haha! Bor hos pappa denna jul eftersom de blir så fullsmockat nere hos mamman på klockgjurareg.
Nu ska jag njuta av bilresan och sedan komma hem till nattfika med pappan och jens. Sen blir det upp i ottam eftersom Jens bestämt att i år ska vi minsann på julottan i kyrkan kl 06.00....
God Jul!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback