Oh you poor smuck

Stackare kanske ni tänker.. ligger på julaftons natten och bloggar! Men äh, tröttheten satte in, snoozade till en film när resten av familjen lämnade repslagarev och det bara var jag pappa och jens. Sedan en film till, som aldrig avslutades.. Men då när jag skulle lägga mig blev jag pigg och kom på att jag skulle kolla flygbiljetter till Thailand. Fick den där genialiska iden idag att jag kanske skulle ta mina pengar, vartenda öre jag har, köpa en biljett och åka. Försvinna i 2-3 månader, återigen fly från verklighet liksom. Bara leva ett enkelt och icke ekonomiskt krävande liv, kanske småjobba lite.. Ja, ni fattar min tanke?
Hur skönt skulle det inte vara?!?!?!? FAAAAAAANTASTISKT!

Men nu ska jag hålla kvar vid den tanken och somna, drömma om ljumma nätter och dessutom om mina julklappar som så fint står där nere. Så god natt, och god jul!

Love

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh men älskling det låter ju fabulous! Snälla, lova att ta med mig då? Vill tillbaka :D

2009-12-26 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback