Possibility

Även denna dag passerade förbi. Det var tyvärr som vanligt på jobbet, inte mkt att göra alltså.. Men jag kämpade mig igenom dagen med mina hostningar och funderingar.
Efter en kväll med Maja Stina så är mina bekymmer bortglömda, vi smörjde planer så det spritter ända ut i fingertopparna på mig och nu ser jag en framtid, en som jag längtar till!!
Nu ska jag snart slå igen mina blå, sova riktigt länge och sen bege mig på shoppingtur imorgon. För jag är nämligen ledig lör, sön, mån!!! Första ledigheten sen jag kom hem från den större staden och sista ledigheten innan hemfärd, 7 dagars jobb står på schemat efter måndagens slut, non stop! Hääärligt det ska bli med semester hemma i kylan sen!!!
There’s a possibility 
All that I had was all I gon’ get
There’s a possibility  
All I gon get is gone with your step 

So tell me when you hear my heart stop,
You’re the only who knows
Tell me when you hear my silence 
There’s a possibility  
I wouldn’t know  

Know that when you leave 
By blood and by mean 
You walk like a thieve 
By blood and by mean 
I'll fall when you leave  

So tell me when you hear my heart stop, 
You’re the only who knows 
Tell me when you hear my silence
There’s a possibility  
I wouldn’t know 

So tell me when my sigh is over 
You’re the reason why I’m close
Tell me when you hear me falling
Theres a possibility
It wouldn’t show  

By blood and by mean
I fall when you leave 
By blood and by mean
I follow your lead
  
Nyinförskaffat mys hemma hos mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback