Soundtrack of our lives

Den här lördagen har överträffat sig själv. Började dagen lungt och sansat i hemmet, gosade på bra länge i sängen innan jag röck bort täcket och hoppade in i duschen.
Åkte sedan in till görgatan för att säga hej och sedan vidare in till stan för att inhandla klänning och julklappar. Påväg in kom jag på att jag var väldigt sugen på rödvin såhär en lördag, och kan ju vara bra att ha hemma ifall kvällen skulle leda mot utgång. Så jag smiter in på bolaget innan jag ska möta upp madde. Står i kön med mitt underbara rödtjut och ska plocka upp plånboken för att vara beredd med kort och körkort, meeeeeeen, kortet saknas och när jag tänker efter vet jag exakt var det ligger, i stor jackan hemma. ååååååhhhh....
Men jag lät inte det förstöra en bra början på en ledig dag. Så jag mötte upp Madde och kollade runt på H&M, hittade en långklänning, men det känndes inte helt 100. Vi kollade vidare på Zara, det enda jag hittade där var en skinnjacka.. Inte riktigt vad vi var på jakt efter. Och eftersom hungern satte in och inga pengar fanns så åkte vi till Söder för att gå och äta hos Maja. Påvägen dit så kilar vi förbi Nudie butiken och där var Soundtrack of out lives och spelade! Sjukt mycket mys!!!! Så vi njöt och rös lite och gick sedan vidare för att äta. Väl framme hos Maja hade de stängt köket så där fanns ingen mat att hämta... Oh well, vi snackade lite och strosade sedan vidare. Och vad händer inte då? Jo det börjar snöa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inse våran lycka, soundtrack och snö? Jag trodde någon drev med mig, är som att byn kallar på en..... Vi var lyckliga iaf och kilade på String där vi äntligen fick i oss en sallad!

Nu är jag nyss hemkommen och för första gången på väldigt väldigt länge har jag ingen aning vad jag ska göra en lördagkväll!! Det återstår alltså att se! Det kan bli ungefär vad som helst... Film, utgång, bio? Dans nerven rycker en aning i mig, men jag veeet inte riktigt... haha!!
Imorgon är det iaf lägenhetsvisning på söder, tjoho! Nu håller vi tummarna på att det är super och att vi i början av nästa år flyttar in. Och sen vet vi ju alla att med lite mys så blir nästan vilken lgh som helst bra ;)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback