Tell me if you hear my heart stop

Nu har jag halvsovit ända sen halv 7 snåret, var verkligen supertrött efter jobb och runtspringande, haha! Sen sov jag kanppt inatt heller så det kan också vara en bidragande faktor.
Men energin har kommit tillbaka och just nu funderar jag på en promenad ute i snön. Bara för att det är snö, mysigt! Kallare måste det dock bli för att det ska bli en fin vinter..

Idag jobbade jag endast 4 h vilket var skönt och alldeles lagom. Efter det sprang jag för att köpa en paljett kavaj på HM som jag suktat efter... den var slut, eller fanns i 44, inte riktigt min storlek. Kanske beställer den på internet, men jag tycker ju sånt är så jobbigt eftersom man måste vänta på det, haha!
Sedan kollade jag på Bolagret, hittade en soffa, en matta, ett kornhjorts huvud i silver och en tavla. Men det känns som om det kanske kan få vänta lite, haha! Särskilt soffan!
Jag strosade förbi andra jobbet på Skånegatan med och tog äntligen med mig french klänningen hem. Så nu är nyårsblåsan inhandlad, nu ska jag bara hitta något att ha till. Paljettkavajen kanske?
Sedan tog jag en välbehövlig lunch/middag hos Maja på 7 knop. Satt där tills jag höll på att somna och strosade sedan vidare mot t-banan.. Men eftersom vartenda skyltfönster tilltalar mig så blev det några stopp på vägen. Imorgon ska jag nog inhandla en klocka jag sprang på! Ska även till tandläkaren imorgon och springa förbi Svenskt tenn för julklappsinköp. Billigt....

Sen är det torsdag, och efter torsdag kommer fredag! Och på fredag kommer min käre bror som än en gång gjorde ett tappert försök att överraska mig, men som vanligt glömmer han bort hur saker och ting fungerar och vips så vet syster om det, utan överraskning. haha! Men jag är lika glad för det och på lördag ska vi på spelning, Jens kompis Stoffe och hans band The Upallnights ska spela, kuuuul! Och för att krydda moset lite så är det bara en vecka kvar till jag får åka hem också!! Nästa onsdag, efter jobbet, sätter jag mig med den delen av familjen Sand som är bosatt söderut och gasar upp mot norr! Ska bli så FAAAAAANtatstiskt skönt!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback