What a wonderful world

Ligger i sängen och lyssnar på vinden och snön som virvlar utanför fönstret. Jag mår extremt bra tack vare snön! Och tack vare att bror kommer i helgen, och för att jag snart ska få åka HEM!

Mystrött ligger jag här och funderar på om jag ska ta ett till avsnitt av Greys eller lite OC, eller om jag kanske ska kolla lite på New Moon.. eller så kanske jag bara ska somna gott i vetskap om att jag imorgon kommer att vakna till ännu mer snö, stockholm blir allt vitare och vitare, och just det gör att jag trivs om än lite mer! Det gör liksom inget att jag ska jobba hela dagen imorgon, inte nu när jag kan stå och kolla på snön och samtidigt veta att den absolut bästa kommer vid lunchtid på fredag. Dessutom ska jag och Maja Stina och kolla på en julsaga imorgon kväll. Myyyys!

Okej, nu har jag myst färdigt här.. haha! Jag är en sån supernörd ibland.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback