When your life starts, he can be anywhere..

Då vände vi på steken igen. 15 februari måste vi vara utflyttade här på hammarbyhöjden. Och genom att toppa det hela ännu lite mer så blev det inget av butiken i Åre, det finns inte tillräckligt med tid att hinna öppna det innan jul. SÅ NU DÅ?!?!?
Jag behöver ett break.. tror jag. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra nu och var jag ska ta vägen. Eller rättare sagt vad jag VILL göra. I helgen ska jag förhoppningsvis vara ledig så då åker jag till Åre om biljetterna inte hamnar på för mkt, annars kanske jag t o m åker hem till Sundsvall för att bara relaxa. Madde är iofs ledig, så vi skulle kunna chilla. Möjligheter finns, men orken släpar efter.
Nu är det iaf jobb imorogn, onsdag, torsdag och fredag. Så om det är någon som vill komma in med en paketlösning till mig så finns jag på götgatan imorogn och onsdag, sedan på Holmqvist skånegatan ;)
Helgen var iaf bra, fest fredag och lördag. Min saknade Carro gästar i staden så fredags var det Ljunggrens och Olssons skor och i lördags middag på Supper med papi och dans med Johanna + kompisar till halv 5 på Berns. Tjoho vad trött jag var i söndags på jobbet!
Idag har jag hängt med Madde och Carro i Sollentuna nya köpcentrum. Blev några julklappar, även några till mig :) Ett rött spetslinne, ett svart att ha under, ett halsband med fjädrar och grejs och en grå klänning med paljetter på axlarna, tack tomten!
Nu ska jag slå igen mina blå och förhoppningsvis vakna med nytt hopp och ny kraft imorgon, men först ska jag kolla lite mer på Crazy Beautiful, det var allt för länge sen!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback