Wheres my snow?

Var är mitt vita guld?
Och ja.. jag vet att jag är på helt fel ställe för att ens vänta mig det, men man kan väl få något man önskar sig?
Nu är jag också tillbaka i det där intet vetandet. Var ska fröken härnäst?
Får veta på söndag hur det blir med Åre och ska ikväll åka hem till morbror och peppa honom. Han behöver en pepp omgång eftersom hans eget inre pepp dog.. haha! Sen måste jag hålla alla tummar och tår för att Anders vill ta sig an åtminstonde halva startprojektet. Jag menar, det är mycket som ska göras om butiken ska vara färdig att öppnas före jul! Och eftersom jag jobbar som en liten slav här nere just nu och knappt har en ledig dag före jul så kommer jag inte vara till stor hjälp där uppe förrän självaste julafton. Men jag är beredd att jobba på julafton i år, allt för att få min vinter precis som jag på sistonde har börjat sett den.

Om jag inte tar mina saker och åker dit så vet jag inte. Jag kanske blir kvar här, eller jag kanske åker till Trondhiem för att tjäna ihop pengar till resa. Är jag i trondis har jag nära till byn ändå, en tågresa så står jag på gångavstånd till bergbanan och VM6:an! Jag veeeeet inte..... Jag vet inte ens vad jag vill om jag inte åker till Åre, men jag vill heller inte åka dit för något annat jobb än butiken. Har jag verkligen råd att vara så kräsen?
Trondheim leder senare till världen, och världen låter som ett bra ställe för mig! Dennis tände till på iden också, så isf blir det jag och hubby som åker iväg. Passa er för att vi inte åker till Vegas och gifter oss på riktigt!!! haha

Nu ska jag fortsätta suga på mina halstabletter, rossla lite mer och sakta men säkert se den här arbetsdagen gå mot sitt slut. Bara 5 h kvar, jippiii.....

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback