10 hours later and I'm still tired

Trott dagen idag, fast Elin tycker jag ar trott varje dag!

Sitter har framfor skarmen och letar jobb, skriver, bokar hostel, planerar min weekend med Kejtan (sorry, kan inte lata bli mitt smeknamn pa dig) och ser forjavlig ut i haret. Den farg som jag satte i nar jag var hemma ser narstan bortblast ut. AH, jag blir tokig!! Ska lagga in ytterligare en toning imorogn och sen kommer Kejtan (haha) med raddning den 11 mars!

Imorogn ska jag slappa, packa, tona haret, aka till T-wells, trana som alla andra dagar och somna tidigt. Sen ar det bara 1 dag kvar innan vi styr mot Val Thorense!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D Tjoho! Sol och sno i 7 dagar, jag ar LYCKLIG!

Nu ska jag lagga mig pa sofflocket med una banana och kolla klart pa filmen vi borjade pa igar men blev for trotta for att avsluta.. Alltid denna trotthet, haha!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback