Ar det att du finns kvar eller ar det for att jag tappat dig helt som jag kanner det jag kanner?

Vi lever i vår egen värld, där går vi långt och benen bär
Allt vi behöver det finns där.

Men jag kännde mig så trygg hos dig,
Jag kännde att du älskade mig,
För när du sa det så trodde jag dig
Och jag gick med dig överallt, i sommarsol och vinterkallt
När tankarna tog över allt, gick med dig överallt.

Om hösten hittar hit igen, då håller vi ihop min vän
Ja då lever vi för sommaren, om den hösten hittar hit igen.
Du behöver inte säga nått, när tiden flytt och åren gått
Om det blivit som vi förutspått...

Om du längtar hem nån dag, och saknar nått precis som jag
Då leder vägen dit den ska, om du skulle längta hem nån dag.



Jag tror du tillhor hemma, i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback