Busy day, time to fall down the sofa and do TV-time

Dagen har varit fullspackad, eller det kanske ar att ta i, men jag har gjort en del iaf haha!
Borjade lite tidigare an vanligt och skjutsade Sam till skolan i osregnet.. Som tur var kunde han ga upp med Jacks pappa sa jag slapp ;)
Efter det akte jag hem igen och hjalpte C lite med forberedelserna for att alla mammor i Sams klass skulle komma. Sen tog jag Maja, Hannah och alla badgrejer och akte till Lesiure center for att bada med Elin, Ulrika, Sienna och Laura. De sma liven va, sa de leker och haller pa, haha! Efter det tog vi iaf en snabbfika innan jag var tvungen att gasa hem med barnen, springa in i traningskladerna och GASA tillbaka till gymmet som ligger i samma hus som badhuset...

Val dar traffade jag min STORA instruktor och korde igang med traningen, det hela slutade pa 1 1/2 timma och jag kande mig nojd efter att ha brannt bort ca 500 kalorier, haha!
Da gasade jag hem och slangde i mig en macka med kyckling och hummus innan jag duschade och bytte om innan jag akte bort till Elin for en kopp kaffe och kolla pa helgens alla bilder. det var ack sa underhallande och jag skrattade nastan tills jag grat, haha! (bilden i foregaende inlagg ar saklart fran fredagen)

Det ar ungefar sa min dag har sett ut och jag ar SA lycklig over mitt gym membership! Blir dit varje dag den har veckan nu, eller iaf tills pa fredag! Sen vantar ju Dublin och storbrollopet, sen tidigt sondagmorgon satter jag mig pa ett plan mot Sverige och damper val in i Sundsvall vid 19 tiden pa kvallen! Sa vi ses da helt enkelt!:)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback