Home sweet home

Efter att ha varit vaken i strax över 20 timmar somnade jag gott igår och vaknade en sisådär 10 timmar senare. av att jag blev väckt. Men det kanske var lika bra, annara hade jag förmodligen sovit hela dagen lång. Men nu är jag iaf hemma i lilla landet lagom!

Dublin var fantastiskt, fast jag må erkänna att jag såg inget av sjävla staden, var mest i utkanten av den och på vischan. Däremot besökte jag dess mest kända pub, Johnny Fox! Ligger uppe bland "bergen" där och var verkligen speciellt men mysigt. Kyrkan var också fin, vi var ju där för att gå på bröllop! Colms ena bror var det som gifte sig och jag fick samtidigt träffa hela tjocka släkten med vänner. Allt var verkligen super mysigt och vi bodde på ett superfint hotell ute på landet eftersom det var där bröllops mottagningen var.
03.30 ringde dock min klocka natten mot söndag och jag fick sömningt kliva upp och dra på mig jeansen och conversen för att kliva in i taxin som skulle ta mig till flygplatsen (som jag hann besöka hela 3 gånger på knappt 3 dygn!!!)
Pat hette taxiföraren och var väldigt trevlig även fast det är svårt att höra vad irländarna i överhuvudtaget säger, haha!
Ca halv 7 lyfte vi ochjag var framme ca 2 1/2 timma senare. Ah, SVERIGE!!!!

Då tog jag bussen in till stanoch mötte upp bror som var där över helgen och vi strosade runt och tog en fika med en kompis till honom. Min egentliga plan var att springa runt och dela ut CV, men eftersom bläcket i skrivaren tog slut precis innnan vi skulle åka så blev det en aning svårt. Så det får bli en helg i sthlm första helgen i April skulle jag tro.
Iaf så tog vi tåget hem vid halv 4 och halv 8 stannade vi på västra hemma i kära lilla sundsvall!

Veckan har ingen egentlig plan... skulle gärna ta en dag upp till Åre och tillbaka för att träffa lite folk och för att stjäla med mig Gabbi hem. Men vi ser... Idag ska jag iaf träffa en hel drös med folk och försoka avlägga ett besök till min lilla farmor och farfar.

Bilder från helgen kommer senare

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback