I'm sooo tired. To tired to even think

Ah, gardagen gick som jag skrev igar i trotthetens tecken, men det ar annu varre idag... Jag haller verkligen pa att do!
Har haft barnen hela dagen ocksa, sa  vi har lekt, bakat, matat ankorna vid dammen och nu ska vi snart fixa middag. PUH!

Nu sitter jag har med nymalade lila naglar och har kollat pa de tva sista avsnitten av The hills for sasongen.. Ah, jag vill vara Whitney!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag menar, glida in pa en rakmacka pa DVF?!?!?! I NY... Kom igen.. Hon gick liksom fran intern pa Teen Vouge till peoples revolution till DV fucking F! Varfor kan inte jag fa leva ett liv som hennes?

Syrran flyttar ju dessutom dit om 2 veckor, 2 VECKOR!!
Jag ska verkligen gora allt for att kunna aka dit over sommaren, jag vet att jag och NY ar ment to be!
Jag menar, om en av alla mina drommar ska ga i uppfyllelse sa ar det fan just den.
Oh well, jag ar iaf super uppjagad och lycklig for hennes skull!

Nu ska jag ta mig en skon varm dusch och sedan lagga mig i hopp om att somna, men det ar fragan om eftersom jag har tusen och ater tusen tankar i mitt lilla huvud. Somn skulle dock behovas eftersom det blir tidigare morgon an vanligt och gym session vid 12 snaret..

Sleep tight dear darlings
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback