It took me 14 hours to get from one bed to another.

Resan igar blev lang och jag madde inge vidare.. Kande mig febrig och illamaende, sa det blev ingen tipp topp dag inte.
Nar jag val vra pa skavsta sa fick jag sitta och vanta i 4 timmar pa att fa flyga ivag, och det hjalpte inte att flygplatsen var smockfull!! Fanns ingenstans att sitta typ, och nar jag val fick ett bord kom en familj pa 5 och klamde in sig med.. Och aldsta flickan i familjen satt och blastirrade pa mig i en timme nar jag satt och laste min bok och hade ipoden pa hogsta volym for att forsoka komma ifran livet runtomkring mig. Puh!
Sen var planet smockat med saklart, och alla som akt med ryanair vet hur mycket plats man far da, dvs man sitter som en packad sill. Som tur var sa somnade jag sa fort jag satt mig i stolen eftersom trottheten hade overtaget om mig.

Jag rullade iaf in pa garden med taxin vid halv 11 snaret efter att ha suttit pa pendeln dar en kille spydde alldeles intill. Aspackad saklart! Sa jag tror ni fattar hur tacksam jag var att fa lagga mig i min sang efter denna dag.

Idag ar jag helt slut och helseg i huvudet. Tog mig upp vid 12 och kramades lite med min kara familj, fick en underbar lunch med tigerrakor och tog sedan mig in till stan for en kaffe med nagra av tjejerna. Skont att traffa dem igen. Men det blev en ratt snabb kaffe och nu sitter jag har och planerar att gora absolut ingenting! Kanske ska traffa Elin sen, far se nar hon kommer hem tran T-wells.

Sitter och funderar pa jobbmojligheter som vanligt och har hittat ytterligare jobb i Grekland, pa en o som heter Karpathos och ligger mellan Rhodos och Kreta tror jag det var. Skulle vara do skont att bo pa nagon mindre o dar det inte ar san sprit och charter hets! haha..
Det ar liksom sol och turkost hav jag ar ute efter!

Nu ska jag sla mig ned med kaffe och kolla pa Benjamin Button filmen.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback