It's all about closing up the chapters of your life

Varje handelse har sin historia, varje handelse skapar historia
Vissa skapar kapitel, vissa stannar forevigt och innefattar en hel bok.
Manga av oss gar runt med allt for manga oavslutade kapitel.. Jag kanner att jag har en hel del. De flesta faktiskt.
Jag har ett kapitel av mitt liv som jag tror ar helt avslutat, det kapitel som jag minst av allt vill ska vara fardiglast.
Men som vi vet kan saker dyka in och ut, ut och in i en bok. Det ar bara lata historien floda pa sa visar det sig allt djupare i boken man kommer.

Det som ar, ar att jag kanner att dessa oavslutade kapitel borjar spela mindre och mindre roll for mig. Det inspelar inte i mitt liv med samma paverkan som forut. Jag ar min egen och vill inte vara utspridd hos andra.
Whats mine is mine! And I am non of yours to keep.

Nu ska jag fortsatta spana pa nasta kapitel, sommaren.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback