It's not me, it's you!

Ah, ligger i soffan och ar helt slut i rutan. Snon vraker ned utanfor sa jag har det att vara lycklig at iaf!:)
Helgen har varit handelserik och det kanns som om jag fatt mycket gjort, men idag hade jag kunnat sova bort hela dagen om jag inte tvingat mig sjalv ur sangen vid kvart i 12...

I fredags sa akte vi till thunbridge wells i hopp om att ga pa konsert. Men det fanns inga biljetter kvar nar vi kom fram till klubben sa vi fick lagga om planen lite. Jag korde sa jag sa till flickrona att nar vi anda akt dit sa tanker jag inte skjutsa hem dem forran 3 da de var dyngraka ;) Sa vi styrde mot narmaste lilla olhak och slog oss ned i 1 1/2 timma sa de skulle fa smyga ned nagra. Efter det gick vi till en klubb som heter Beluga, dar fick man tatueringsliknande stamplar over hela handleden. det blev saklart ett staende skamt for kvallen.
Val dar sa hande det inte sa mycket eftersom vi var dar pa tok for tidigt. Sa vi slog oss ned och de fick smyga ned annu lite dricka. nagra besok pa toaletten och hos parfymdamen som star dar inne var ju givet, saklart! Och sen satte dansen igang. Fullsmockat dansgolv och pa tok for manga horkladda tjejer. Men det ar det som ar hett har liksom, kortast klanning vinner i kombination med vaarldens urringning och HOGA klackar. Men det ar oftast inte snygga klackar, utan ja, klackar som ni tanker er pa en prostituerad. Det ar for sorgligt. Och jag undrar liksom vad killarna da tycker nar vi glider in i jeans, stora linnen, bikerboots och converse?! nej det kanns som om festandet overlater jag nu till London. Camdens nattliv ska provas pa mycket snart!

iaf, kvallen fortsatte och fortsatte och fortsatte, basta stunden var nar de spelade kings of leon's "sex on fire". Och allt konstigare och konstigare saker hande ju senare klockan blev. Jag vet inte om det bara var for att jag var nykter, men jag har da aldrig varit med om sa manga weirdos till killar, seriost! Den ena efter den andra eller i gang kom dom fram till oss 3 och den ena var verkligen konstigare an den andra, hahahaha! Jag fattade aldrig var det var som forsegick. roligaste killen av kavllen var en snubbe vi traffade utanfor som borjade skamta om knark da polisen gick forbi, och de bara skrattade.. Sa darav kan ni nog domma hur kul det var, hahah! Jag kom iaf hem runt 3 tiden med ett tjut i oronen och somnade gott.

I gar vaknade jag i rimlig tid och gick upp for att ata frukost och prata lite med familjen. Sedan bestammde jag mig for att aka in till stan sa jag segade pa lite och stegade sedan bort mot stationen. Det var vaarmt, hade bara ett linne och skunnjacka pa mig + en halsduk da. Sprang runt inne pa oxford och regent i flera timmar och inforskaffade en klanning till brollopet och ett par nya traningsbyxor fran Nike. Dum som jag var provade jag inte traningsbyxorna utan rock bara ett par i L for tankte att da blir de stora och skona, hahaha! Satt pa mig dem nar jag kom hem och HA HA HA HA HA HA, jag far vika dem nagra ganger i midjan for att kunna ha dem. De sitter verkligen inte bra, men de far duga for nu. haha.
Val hemma var jag vid 8 tiden och dackade i soffan med lite kycklig och sallad. Kollade forst pa Marie Antoinette och sen pa The other boelyn girl sen somande jag gott, och som sagt, jag fick slapa mig upp ur sangen idag. 

Resten av dagen ska spenderas med sondagssysslor. dvs ingenting! Ska pa min hojd ta mig upp till var lilla stad pa en fika med Ida! manga bra filmer pa Sky idag, sa storre delev av dagen blir nog har. Men maste ju ut en svang och lyssna pa snon som knarrar under skorna!:)

Have a lovely sunday
Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback