It's time, 7 ½ hours til I'm back on that train.. Here we go again

Har varit en lång dag, en lång kväll och har hunnit med mycket. Men nu är jag tröttare än jag varit på länge och jag ser såååå ifram emot när jag ser min välkomnande säng imorgon kväll!!! Dessutom kommer Elin vara där också, skönt med ett varmt välkommen hem.

Idag vaknade jag mitt i den knepigaste dröm av att mobilen spelade sin melodi. Jahapp, det var Sandra som ringde för att kolla så jag var vaken eftersom vi ca timman senare skulle ses nere på stan för en fika och lite catch up. Sängen var varm och skön men eftersom det var sista dagen hemma fanns ingen tid att spilla!
Så upp och iväg, frukost på Charm, snacka strunt sen hem igen för att säga hejdå till mami eftersom hon skulle ta sitt pick och pack till Järpen och Glennsan. Efter det stan igen för lite catch up med Johanna, Tant Anki och fröken Sara blev vår destination. Sen tog jag mig hem igen och chillade ett slag på soffan innan Papi kom och plockade upp mig för middag på Gränsgatan.. La mig ytterligare en gång på soffan när jag kom dit och väntade på att resten av familjen skulle ansluta sig. Efter middagen dök Sandra in och vi begav oss efter ost och kex ned på bion och såg Bedtime stories med Adam S, den var rätt underhållande! Efteråt sa jag hej på ett tag till Sandra och gick hem för att byta om och möta Frida för en öl på svenssons. Vi satt och snackade gamla minnen om USA (som vanligt!!!!!) och om en hel del annat.

Nu kom jag precis hem och sitter och lyssnar på Melissa Horn, lyssnar flitigt på henne just nu! Ska packa väskan sedan lägga mig i badet i väntan på att bror ska komma hem. Sen blir det några timmars sömn innan jag knatar bort till tåget vid 8 tiden.

Så tack sundsvall för denna gång! Jag måste erkänna jag kommer inte sakna dig på ett tag och jag vet faktiskt inte om vi någonsin kommer återförenas. Dock kommer jag sakna de få jag har kvar här, nu är det verkligen hejdå på några månader, var ju bara en bonus att jag fick möjlighet att åka hit den här veckan!

Packa och bad var det nu!
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback