Last night we lost everything that's right and did everything that's wrong

Gardagskvallen och natten blev inte alls som planerat!
Det borjade ju med att jag gick in i den fallande snon med en halsduk over huvudet for att forsoka hindra "blothunds" looken. Val inne pa Pizza express sa sag jag anda fortfarande ut som jag gjorde nar jag gick hemifran, redan en hit!!
Eftersom jag smygatit av pastan hemma sa tog jag bara en foratt och ett glas vin medan de andra damerna smaskade i sig pizza.. Servitoren var bade sot, trevlig och rolig, annu en hit.
Nar vi kannde oss fardiga styrde vi mot Oaken och jag insag att mitt leg lag hemma i en annan jacka, SUCK! Men min prins pa sin vita hast dok snabbt upp och fixade situationen sa jag kunde slinka in utan problem. Hur bra har inte kvallen varit hittills liksom?? Kan detta misslyckas?!

Val inne sa bestallde vi in 2 ol var eftersom erbjudandet 2 for 1 ar ett maste pa helgerna. Slog oss ned och pojkarna anslot sig och var redan ganska kraftigt runda fotter. Sa festen satt igang pa en gang och jag vet inte riktigt vad det var som hande med oss alla, men det blev bara galet, helt galet javla skitkul!! Det knapptes tusentals med kort, skor flog hit och dit, shots kom in pa rad och redbull vodka pitschers stod standigt pa bordet. Det roliga ar att nar jag imorse kollade i vaskan sa hade jag endast gjort av med 10 pund pa hela kvallen, och da raknar jag med maten och det glaset vin jag tog dar, sa pa puben gick det alltsa ca 3 pund, haha!

Iallafall... pussar delades ut till hoger och vanster, dans, massa toabesok och planering, tiden bara rann ivag! Sen dok var trevliga servitor upp, Alistar. Riktig trevlig grabb, dock lar han fnissat lite at mig som nu borjar bli valdigt varm om kinderna och snurrig i huvet, haha! Jag blarrade natt om vinet han valt ut och sant skit, lilla lilla Tove..........
Strax darpa blev det stangningsdax och Ida och Petra begav sig hem.. Ida skulle upp tidigt idag for en resa hem till Gotland!
Men jag och Elin kampade pa hem till Gilsch och Will dar jag sen blev kvar till 9 imorse..Fick inte tag pa en enda taxi och jag vagrar ju ga hem i morkret klockan 3 liksom, sa jag delade rum med 4 pruttande och spritluktande karlar.. Underhallande! For en san prutt jag fick hora imorse har jag aldrig hort tror jag, och sa mycket som jag skrattade har jag nog inte skrattat pa laaaange, HAHAHAHAHHHA! Tur att fonstren var oppna;)

Vid 9 tog jag alltsa mitt pick och pack och gick trott hemover.. Var pa andra sidan stan sa det kandes sadar, men det var faktiskt skont att fa friskluft pa en gang. Val hemma sa blev det snabbfrukost och ombytning for att ta bilen in pa gymmet dar jag skulle ha gym session med en pt. Nar jag kommer dit visar det sig att de dubbelbokat mig sa jag far vanta tills pa mandag, suck suck suck... Men han var snall och lat mig trana enda idag bara for att kompensera deras misstag. Jag var ju dotrott efter nattens somnbrist men korde pa hart i en timme bara for att pressa mig sjalv och akte sedan och handlade. Sen dess har jag legat dackad uppe i sangen dar jag gjort allt for att fa sa morkt som mojligt i rummet, haha!

Nu vantar soffligg och kanske sallskap?

Love

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHA ja vi hade verkligen skitkul! Jag fick ju till och med promenadsällskap hem :) Att du sov där då din tok du skulle ju hängt på mig hem :P Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback