LOVE me, kiss me, hug me, hold me

Sitter har och myser med min nyvakna lilla Hannah. Hon ar sa gossig nar hon precis vaknat!
Regnet oser ned utanfor sa det kanns inte som om jag tanker ge mig ut pa nagon runda sen... tack gode gud att jag ska fa satta igang pa gymmet imorgon formiddag! Man maste liksom ha ett mote med en pt innan man far kora igang sjalv.. Sa jag ska mota han klockan 11 imorgon fm.

Vi har nyss bakat grunden for dromtarta och C kommer snart hem med sista ingrediensen till smeten som ska vaar inuti! Sen blir det kaffe och caaake!

Efter det ska jag ta en valbehovd dusch och chilla lite innan det ar dags for middag med tjejjorna! Och en drink pa Nic's bar kanske..


Den nyvakna lilla varelsen

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback