me me me is tired tired tired

Trott som aldrig forr men nu ar det bara att ta tag i sig sjalv och springa ivag till gymmet. Jag har lovat och jag ska halla det!
Dagen igar inneholl lite jobb, shopping och gym sen hem for att sooooova! Ah vad jag skulle vilja sova hela dagen idag.
Men klockan 12 borjar jag jobba igen och anda fram till 6 dessutom. Efter det ska jag in och ta en drink med Elin pa hennes nya jobb. Cosmopolitan please! har en kansla av att det kan komma bli mer an 1.. haha!

Snart ar det dags att packa vaskan igen, men nu ska tackklader och understall tryckas ihop. Kanske en klanning far turen att folja med, men har en kansla av att den inte kommer anvandas. Far ta mina alskade linnen fran topshop ist, stora och langa, inkopte ett nytt igar, ett vitt och rott randigt! Hade forovrigt kunnat handla ihjal mig inne pa topshop igar, men det far vi ta nar jag kommer hem fran Fance igen.

Nej nu maste jag verkligen bege mig, har bara 2 h pa mig att trana och duscha nu!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback