My best, my wonderful, the one who makes my laugh LOUD

Jag hade just ett ganska kort samtal med Gabbi och det fick mig att inse hur mycket jag verkligen saknar min Miss Motherfucker..
Jag skrattade sa jag holl pa att kikna, och da hann vi endast prata i ca 6 min. Ah jag haller faktiskt pa att bli galen utan vara pahitt och vara skrattanfall och bara vara goraingentingkvallar. Damn. Tur att jag inte kan ringa sa ofta sa jag slipper kanna den tomhet jag just nu kanner..

Kommer inte kvinnan ned till sundsvall nasta vecka aker jag banne mig upp en dag! Kan sakerligen fa med mig nagon pa farden, en smidig liten roadtrip! Eller sa aker jag bara och hamtar henne och aker hem sen igen, haha! Jag maste bara fa mig en dos av henne innan det ar dags att ta sista manaderna har i UK.
Och de sista manaderna ska banne mig bli fantastiska!!!

Nej nu vantar barnhamtning och rita hus.

Love, mest till scaaabs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback