One of theese days

Idag har vi haft varigt har i kara Sevenoaks och jag ser knopparna pa blommorna sakta men sakert forvandlas.
Sen att vi har haft typ alla vader i en och samma dag ar en annan sak, haha!

Dagen har inte bestatt av natt sarskilt ansalange, pillat lite med de ena efter det andra. Skjutsat och hamtat och nu ska jag bege mig pa gymmet innan jag far hem till Elin och skriver CV (hon har svenskt tangentbord:P), kollar pa film och kakar popcorn! Skon kvall kanns det som, lagom liksom.
Sen imorogn aker jag in till stan, har ju inte varit dar pa 1 1/2 vecka nu sa det ska bli kul att kolla runt och kanske inforskaffa sig nagot ;)

Sen ar det fredag mina kara vanner och da vantar Dublin och sondag vantar flyget mot sverige! Jag ser ifram emot de kommande 4-5 veckorna, de ska bli skont med lite resor och besok och emellan det tid pa gymmet for att till sommaren na malet.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback