Redhead

Efter över ett års tjat så har min trogne vän och frisör Kate gått med på att ge mig rött hår! Och jag är tacksam, jag älskar det!!
Det oranga var ballt, men detta är mer mitt element. Så nu är det uppladdat med färg som ska med i resväskan och till London för att jag inte ska behöva se ut som en rishög när mitt ogräs till hår har växt ut 3 cm om 1 ½ månad och när färgen börjar se sina sämre dagar.. Happy, happy, happy, HAPPY!

Annars är det svinkallt i stan men jag tycker om den. Även fast jag nu är van vid åtminstonde 20 grader varmare nuförtin! Snön knarrar så härligt under skorna och det ilar i huvet när man inte mössan har på.
Att vara hemma då?? Jo det är skönt men samtidigt inte så fantastiskt.. Var ju som sagt 1 ½ månad sen sist så då blir det inte lika spännande längre. Men också skönt att få träffa familj och vänner, de vill säga de vänner som är kvar.
Sen är det också ett plus att vara i Sverige eftersom det är lättare att disskutera jobb när man är på plats liksom. Och just nu ser det ut som om jag skulle kunna ha jobb här i stan i sommar, har även fått ett svar från USA och det känns som om jag kommer få fler svar snart. Jag väntar med spänning!! Jobbigt bara om man får flera kanonerbjudanden och så har man ingen aning om vad man ska välja. hmmmm.. We'll see!

Nu ska jag krypa ned och läsa bok och försöka bestämma mig hur jag ska göra här sista dagarna. Vara kvar i stan eller ta tåget upp till kära byn?

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback