Save loads of money and then shop!!!!!!

Idag startade jag dagen men att vakna till alarmet 07.40 och var faktiskt ratt pigg! Det har ju borjat blivit just ute nu vid den tiden sa det blir SAAA mycket enklare att ta sig ur sangen.
Val uppe jobbade jag en timme sen satte jag i fargen i haret, blev battre med inte toppen, sen satte jag pa mig strumpyxor, klanning och skinnjackan och drog for att hamta upp fodelsedagsbarnet Sandra och sedan begav vi oss till Bluewater. Vi strosade runt och jag kopte en fodelsedagspresent till henne, en sandar prinsess "krona" som barnen har som det star "Birthday Princess" pa, haha!!!! Sjukt snygg blev hon i vilket fall!
Efter runtspringande och en god lunch sa kande vi oss nojda och styrde hemmat igen. Jag droppade av Sandra hemma och akte hem for att hamta traningskladerna sen bar det av till gymmet. Tranade nan timma sen akte jag till Elin for en kaffe och surr och mottes sedan hemma av att de hade gjort pizza!
Den smakade bra och sedan tog jag ett samtal hem till familjen, blir ju lite mer an en vecka nu innan jag pratar med omvarlden.

Nu ska jag dra pa mig pyjamasen och krypa ned i soffan och vanta pa att Greys ska borja!
Foressten, idag hade vi 10 grader varmt, sol och blommorna borjar att sla ut, deni!!! Kanns sjukt skont faktiskt, men ska samtidigt bli underbart med sno och sol!

Na soffan var det, och sa ska jag ligga och tanka pa allt jag ska kopa sen nar vi kommer tillbaka fran fance och Kejtan kommer, AH AH AH! Har dessutom hittat en ny mobil (JA jag maste kopa en ny, igen....) som jag har foralskat mig i, en nokia! M-m-mmmmm.

Love

Kommentarer
Postat av: sandra

jag hittade dig ;)

tack för en kanondag!

2009-02-26 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback