Superhuman - you did this to me

Suttit som fast har hela dagen nu. Och banne mig, jag har fatt saker gjort!!
T o m dressat om och sminkat for att knappa kort till en av ansokningarna, hahahaha!! Hur kul tror ni inte att vi hade da va?!?! Charlotte fick agera fotograf iaf och jag poserade efter hennes befallningar!
Jag har iaf kollat massa lagenheter i sthlm, finns massa massa massa. Fixat sidan for NYC, nu vantar jag bara pa att nagon ska nappa. Och dessutom sokt jobbet pa Rhodos, med de harliga bilderna kan de bara inte neka mig? HAHA

Har far ni se hur kul vi haft det idag

       

Underhallande!
Love

Kommentarer
Postat av: ano

Första bilden är bäst.

Säg till Charlotte att ta med fötterna nästa gång, dock.

2009-02-05 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback