the battle with no end.. what are we fighting for?

Jag skulle vilja lara er vad leva innebar, vad det pa riktigt ar.
Ni verkar inte forsta inneborden av det, dess verkliga.
Jag menar, skynda skynda, slipa pa ditt yttre och le, var sa snygg du bara kan sa blir allt bra?

Jag sager inte att det ar fel med att vilja vara fin, jag vill ocksa det.. Men fragan ar for vems skull? Din egen eller dem som kollar pa och dommer?
Ni tycker uppenbarligen att detta ar jobbigt eftersom ni standigt stravar efter mer. Mer mer MER! Varfor inte bara forsoka hitta tillbaka till er sjalva efter tonarens standiga krav.
Jag ar ratt forbannad just nu, for vissa blir verkligen for inprintade i detta och ser inte vilka dom sarar. Varfor maste allt vara en tavling? Jag forstar helt enkelt inte varfor var och en inte bara kan vara sig sjalv, sin egen? Jag blir alldeles trott...

"Nej men se sa mycket hon gatt upp i vikt", "Kolla pa henne da, vafan tankte hon nar hon satt pa dig dom dar byxorna", "Alltsa VAD har hon gjort med haret?!?!?!?!" Jag ar sa JAVLA trott pa alla dessa fraser. Visst kan man prata om utseende, men maste det alltid vara sa in i helvetes nervarderande? Ar ni verkligen sa sjukt osakra i er sjalva att ni bara maste sitta dar och domma alla omkring er for att kanna sig battre tills mods?

Jag sager inte heller att jag ar perfekt med allt detta, men nar ska kampen mellan tjejer emellan fa sitt slut?

Men det sager jag godnatt, nu vantar film mys!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback