3 options, what if i want it all?

Jag sitter har och forsoker klura ut vad jag ska gora med mitt liv efter detta.
Jag trivs verkligen jattebra har, men jag ser mig inte stanna kvar pga den ekonomiska krisen i detta land just nu.. Det finns ju liksom inga jobb, eller jo, men jobben som finns ar sa underbetalda sa att det ar lojligt!

Jag har iaf 3 alternativ som det ser ut just nu..
Antingen jobbar jag i sthlm som jag sa lange sagt, flyttar ihop med Kate och lever livet och hoppas pa en fin varm sommar med laaaanga natter. Kanns SA lockande!!!!
Eller sa forsoker jag verkligen fa ett jobb jag hittat pa Rhodos och drar dit, forhoppningsvis med Dennis. Kanns ju inte heller fel va!
Och 3dje alternativet ar att hitta natt i NY och dra over sommaren, typ jobba hos en familj. Det kanns verkligen INTE fel!
Alla 3 kanns sa otroligt lockande, jag vill gora allt, helst pa en och samma gang, gar det?

Ah hjalp?

NYC                                         Stockholm                                  Rhodos
                          
                                                 

Nu ska jag fortsatta jakten pa ett beslut

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback