Days passed by.. They came, stayed for a while and then went for L.A

Sa, nu ska jag battra mig med bloggandet igen. Men det blir ju inte mycket tid over nar man har besok och hundra saker man vill gora med dem samtidigt som vi forsokt fa lite tid till att bara kramas..

Alltsa... I lordags vaknade jag ganska tidigt av att vackaren gick igang. Tog mig somning in pa toan for att inse att jag hade verkligen ingen tid for att morgonsega eller for att ata frukost. Sa jag sa till Ida att frukost fick hon visst ata hemma, haha, och sa skyndade jag mig sa gott jag kunde for att se nagorlunda snygg ut nar jag skulle in till stan och traffa mina tva kara.
Bilen var inte hemma sa vi gick bort till stationen och jag lamnade av Ida pa vagen, satt mig pa pendeln och rusade fran London Bridge till liverpool street station och hoppades pa att de inte fatt vanta for lange och pa att de fattat min beskrivning om var vi skulle motas. Och de hade de, fast de stod lite hogre upp an jag vantat, sa nar jag stod dar och stirrade ned pa bottenolan hor jag efter ett tag nagon ropa Toveee toveee och sa kollar jag mig runt och ser dem! Jag sken upp som en sol, iaf inombords, och sa kramades vi lite. Efter det laste vi in vaskorna och begav oss tillbaka mot bridge for de ville se Towerbridge och sa sa de hade sett natt iaf, haha! Efter det tog vi tuben ut till camden och gick runt pa marknaden och bland alla rave/vintage/tatto studios/t-shirt stand/ ja ALLT! i timmar. Tog en underbar lunch pa deras "mat marknad" innan vi akte in till Oxford och shoppade lite pa Primark och kopte med oss middag och vin fran marcs and spencer.
Val hemma sa at vi lite och pratade massa och stressade oss till slut fardiga innan vi tog taxi in till Oaken. Val dar sa hittade vi ratt pa alla mina engelska grabbar och hade en riktigt rooolig afton! var kul att traffa alla igen, har inte sett de flesta av dem pa sakert 1 manad...

Sondag sov vi lange och gjorde inte mycket. Tog en svang till Bluewater och hittade en kamera at Ylva som sjalvklart inte fanns i lager.. Akte hem och gjorde middag och bara lag i sangen och halvsov och kollade pa Mamma Mia. Vi var ordentligt trotta, sarskilt Ylva som inte sovit ordentligt pa flera dygn!

I mandags sa akte vi in till stan och fikade med Ida och en ny tjej som heter Petra. Efter det hoppade vi alla in i bilen och akte och kollade lite runtom har pa landskapet och sa. Anna och Ylva var lite nyfikna pa hur det ser ut :) Efter det akte vi ut till Lakeside och shoppade atrerigen lite pa Primark och sa akte vi runt till de olika varuhusen for att hitta Ylvas kamera, och det gjorde vi! Vi fick t o m lara en av expediterna att saga jag alskar dig pa svenska, haha! Han ville bara att jag skulle saga det saklart, till honom, hahaahaha! Jaja, den bjuur jag pa!
Sen slappade vi och jag kollade pa nar de packade sina vaskor.. det var sorgligt och jag kande att det skulle bli tomt efter de akt.

Tisdag, jag klev upp for att jobba och de snoozade en hel del. Sedan kakade vi lite frulle och pratade lite om deras resa innan jag korde dem till taget och vinkade av dem med tararna i ogonen. Vet ju inte nar jag ser dem nasta gang. Jag vet inte nar jag kommer hem och de vet absolut inte nar de kommer tillbaka till Sverige. Men jag ar valdigt avundsjuk pa dem och dreas fantastiska resa de har framfor sig. Och jag ar oerhort lycklig over att de kom hit och halsade pa mig! Det var otroligt skont att fa en bit av hemma hit, det uppskattas mycket!

Just nu.. tar jag igen mig. Ar trott och kanner mig lite forkyld, igen... Men jag har mycket att se ifram emot nu! Och faktiskt sa kommer jag nog komma hem pa ytterligare ett besok snart. De har bokat biljett for mig till Sverige nar de ska aka dit, sa det ar bara upp till mig ifall jag vill stanna i sthlm eller om jag vill aka anda hem. Jag tror jag kommer hem :)

Nej nu ar det project runway pa tv, ska forsoka koncentrera mig pa det ist for sotsuget efter choklad,haha!

Love

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh lyllos! Köp den till mig..;)

Kommer du hem?? WIEEE :D då bjuder jag på middag! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback