Forgive me father, for I have sin..

Ah, jag har precis syndat med lite haagen dasz glass, men det var sa in i helvetes gott!! Tur att den ar sa maktig att man inte orkar sa mycket, haha!

Jag ar helt slut efter dagen, har inte varit en vidare bra dag. Jag ar sick' n tired pa folk som kommer med sa javla mycket negativa vibbar och later andra fa lida for deras daliga humor eller vad fan det nu ar som ar problemet.
Jag blir annu mer less pa att det smittar av sig, och ni som kanner mig vet att jag ar en av de mest positiva och glada manniskor.

Sen hade jag skrivit ett laaaangt inlagg nyss men det forsvann, sa nu orkar jag inte skriva annu en gang utan ska ist bladdra och bjuda pa nagra gamla bilder ur arkivet.

God kvall
Love

     
det blev tydligen inga jatte gamla bilder eftersom ingenting fungerar.. jaja

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ihhh jag längtar, du står redan bokad på middag i min kalender sweetheart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback