I'm done

Thats it, i'm done fighting... Give me something new, something who gives a little bit more.

Ledig dag och har varit pigg som satan tills ungefar nu. Lag och laste i sangen hela formiddagen och tog vid 11 tiden pa mig traningskladerna och begav mig pa en ordentlig runda med Petra. Efter det vart det lunch och en laaaang dusch!
Nu sitter jag har och gaspar och ska snart ta mig upp till "stan" for att fika med Ida Martina och Petra.
Imorgon ar det jobb hela dagen sen ska vi faktiskt ta oss till thunbridge wells for att se en spelning pa en klubb. Det ska tydligen vara utsalt sa det ska bli kul!! Sen far vi se nar sista pendeln gar hem, haha, kan ju alltid sova pa en bakgata eller fixa efterfest nagonstans, den funkar alltid, haha!!

Nu ar det bara 2 veckor kvar till Dublin, sen Sverige och det ska faktiskt bli jatte skont aven fast jag nyss var hemma.. Men jag tror jag blivit galen annars, inte fa aka hem forran till sommaren.

Helgen blir forovrigt ratt lugn. Ska inforskaffa mig en klanning till brollopet, det ar ett maste nu. Sen kanske det blir ett par sneakers med. Lodag kvall ska jag sitta barnvakt at varldens sotaste tva pojkar, det ar nastan sa jag gor det med noje for de ar sa gulliga!
Nasta vecka blir det ratt mycket extrajobb och sa blir det nog svang in till stan for ett besok i Camden.

Nej nu maste jag dra pa mig bootsen och aka, jag som alltid ar sen....

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback