i'm full and tired, but I can't wait for the weekend to come!!

Jupp, sitter i soffan och ar propp stopp matt!!!!!!!!!!!!
Efter mycket sloande i soffan idag tog jag mig anda ut pe den dar springturen och det var mycket skont! Blir en motionsrunda imorgon ocksa efter jobbet innan jag ska sitta barnvakt. Maste aka och handla lite filmmys till mig och Ida ocksa innan C&C ska aka. Avocado hummus, celleri och popcorn, mumma!

Ar sjukt trott, men jag antar att man blir det om man ligger i soffan hela dagen. Ar i mys stammning men det finns ingen att mysa med forutom alla soffkuddar.. Jippii yeey, Det ar atminstonde en massa bra pa TV, som vanligt, finns alltid nagot att kolla pa! Ska borja soka jobb hemma till sommaren ocksa, sa jag kan jobba ihop pengar till hosten. Da vill jag dra till NY i nagra manader. Therese flyttar ju dit snart sa da kanske man kan umgas och gora stan tillsammans liksom!:) Men vi far se.. Jag med alla mina ideer!

Nej nu ska jag fortsatta kolla pa American Idol innan jag hoppar ned i min nybaddade sang, finns det agot skonare an en sang med nytvattade lakan?? nej jag skulle inte tro det!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback