It feels like summer is around the corner and I HAVE to make plans

Ja gott folk. Sommaren kommer att narma sig med stormsteg och den har sommaren vill jag ha en riktig sommar med sol, bad och langa ljusa natter!!
Mina tankar ligger fortfarande kvar pa NY, men da kanske det inte blir sa mycket sol och bad, iaf inte bad. Men sen har jag borjat komma in pa en anna grej.. Sasongs jobba i grekland?? Jag vill ju ta mig en semester dit i slutet av sommaren, men varfor inte vara dar heeeela sommaren och jobba? Typ pa nan turistbar nagonstans eller liknande. Nagon som har na tips pa hur man kan ga tillvaga med detta?? Skulle ju vara hur underbart som helst att bara aka och njuta av det bla havet hela sommren, och alla smaoar! Paradiiiset!!

Nej nu maste jag nastan ta och aka in till stan for att kolla om jag kan bfa tag pa harfarg nanstans.. Jag kan inte se ut sahar langre, borjar bli sa urtvattat och blond.. Ser ju ganska naturligt ut men det ar for ljust for min smak, och dessutom vill jag ha rodare nu, min egentliga plan! Inte for att jag inte gillar det du gjorde Kate!!!!!! men du kanner ju mig, andrar mig stup i kvarten ;) Sen ar det bara laaant har som fattas, haha! Talamod........ det har jag inte gott om. Men jag overtalar mig sjalv hela tiden att halla mig borta fran loshar!

nu ska jag powernapa innan jag aker till stan.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback