It says this is going to be a loving year for me, BUT as always it's gonna be back and forth until it's all good

Ja, mitt astro sa att detta ar kommer att ga valdigt mycket i karlekens tecken. Men saklart sa kommer det vara drama drama drama innan jag kommer ratt. Men kommer jag hamna ratt iar? Ska jag antligen fa gora det? Vore forjavla underbart!!
De sager t o m att den har gangen ar det jag som till slut kommer att fa valja hur nar var och veta exakt hur JAG vill ha det, och det kanns inte mer an rattvist! Tycker ni inte?
For jag ar sa less pa hur det varit, da klarar jag mig battre utan.. Jag vill komma helskinnad ur mitt "yngre" liv och vara kapabel till att lita pa och fortro saker at andra nar jag blir aldre. Tack!
Jag har verkligen bestamma mig for att tro pa detta ar, det kommer bli grymt! Och jag tanker borja ta mer hansyn till mig sjalv, lara mig att saga nej till folk och inte passa upp pa alla andra forutom mig sjalv hela tiden. For faktiskt kanner jag att det har jag gjort allt for mycket, varit alla andra till lags och stallt upp och gjort det ena efter det andra utan att ha fatt sa mycket tillbaka.. jag hatar att bli taget for givet, aven fast sa blir det oftast mot dem man alskar mest.

Jaja, nu ska jag satsa pa traning och att ha kul, att borja trivas med mig sjalv igen och gora klart min tid har i UK och sen far vi helt enkelt se hur det blir!! Spannande!

Nu ska jag kolla pa Peter Pan med barnen.

Love

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hej =) jo, jag ska plugga i down under, så det ska bli spännande. Hur är livet in the UK då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback