Lazy days are wonderful!

Ligger fortfarande i min PJ och slappar framfor TVn och dricker appel jucie. Jag ar trott som aldrig forr och kollar ut pa ett gratt men frostigt england. Men nu kommer snart + graderna igen och da forsvinner vinterkanslan igen och det kommer sakta men sakert ga mot varmare tider har.

Mitt humor idag tror jag ar ganska oforutsagbart. Kanns som om det kommer ga i upp och ned dalar idag.. Ledsen for det, eftersom det ar antagligen folk som kommer fa lida for det, haha! Behover inte vara mina vanner, men ikvall ska vi ju pa Oaken och da kanske jag inte kommer vara den vanliga trevliga Tove som jag vanligvis ar mot alla.
Men grejen ar den att jag hatar att inte fa sova ostort, inte en enda natt.

Ska iaf ligga kvar har ett tag innan jag kanske tar bilen till sainsburys och koper lite avocado hummus, m m mmmm! Jag vet inte varfor, men jag ar bara sa javla sugen pa det!!
Sen ar jag sa sjukt traningssugen ocksa, och pa mandag ska jag in pa banken med Char och fiixa det sista sen ska det vara klart och jag ska kunna fa igenom mitt membership, FINALY!!:)

Kommande tid sa ar det ratt mycket som hander. De kommande 3 veckorna ska jag fokusera pa vannerna och pa att hitta en klanning till brollopet i Dublin. Masta spara ihop lite pengar ocksa! Maste ha med mig lite till Val Thorens sa jag kan kopa lite grejer om jag hittar och bara njuta av skidakningen! Och direkt efter jag kommer hem darifran kommer Kate pa besok!!:) sa veckorna kommer flyga forbi nu och snart star jag hemma i Sverige igen, forvanad over hur fort tiden gick. For jag ska ju aven aka en helg till sthlm och antagligen en resa med frugan till typ barca, milano eller likande.
Wow, vilken var jag kommer att fa!

Nej nu ska jag krypa under filten annu lite mer, lite kyligt om fotterna och armarna!

Come to me when time is right, I want you love.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback