Proppmatt, trott, slo, rastlos ....

Dagen har bestatt av ca 5 h arbete om en massa sloande, precis som de sista dagarna. Jag skulle gatt ut och tagit en langpromenad i skogen idag, men det regnade som fasen och blaste hela dagen sa kanndes inge lockande att bli genomfrusen och jatteblot.. Fa se om jag kan gora ett forsok imorogn. Ska aven pa banken imorgon eftersom vi inte hann idag, jag tror de flesta borjar fatta att jag langtar efter mitt nya gymkort, haha! I want it so bad right now!!! Kanner mig som en ballong och vill gora av med alla kalorier jag kan, haha!

De senaste dagarna har jag verkligen nott the hills, det gor jag iofs jamt, men lite extra nuda! Jag hatar verkligen Spencer, han ar sant javla arrogant as!! fattar inte att Heidi har gatt och gift sig med idioten! Om jag nagonsin fick chansen skulle jag vilja sla en stekpanna i huvet pa honom!
Nya avsnitten blir iaf spannande att folja, och nu ska ju Audrina flytta ut ocksa.. Och jag vet inte riktigt vad jag ska saga om att hon ditschade Cory, han var ju san soootnos! Men Justin ar ju en snygging, och en badboy saklart. Sen var han ju valdigt gullig nar han dok upp utanfor studion och sa att han verkligen vara med henne, endast henne. Aww!
Ser verkligen ifram emot premiaren av The City ocksa, vet att manga darhemma redan de forsta avsnitten, men det har premiar har inom kort och jag tanker vanta, inte tjuvkolla har pa internet!haha

Ah, jag ar sa sugen att aka in till stan och shoppa loss!!!!! Men matse halla mig iaf 1 vecka till eller sa, + att jag maste hitta klanningen till brollopet pa alla hjartans dag. What to wear, what to buy?

Na nu ska jag fortsatta kolla pa filmen som jag hittade pa skyboxen, ingen aning om vad den heter men den vekar sot.

Forresten, far inte glomma bort att gratta min alskling, Hanna fyller idag 21 stora ar!!!!! Hurrraaaaaaaaaa!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback