Saturday, loooong sleep and now - shoooop til I drop

Igar kvall satt jag Kerstin (Ida) och Petra har hemma i mitt kok och kakade tacos och drack vin. Det var mysigt, vi satt och snackade skit i ungefar 4 timmar innan vi var klara, haha!
Jag somnade nog runt 1 tiden och vankade inte forran nu vid halv 12, amazing! Det var sa skont!

Nu sitter jag och smakollar lite pa the devil wears prada och ska snart kila upp till mitt badrum och satta pa mig lite smink och klader innan vi far ivag till Bluewater och handlar lite. Vill ha saaa mycket just nu!!!!!! Och det kanns som om jag aldrig har pengar for jag handlar upp dem pa klader och skor sa fort jag far dem i handen, haha! Det blir alltsa lite mer an 4000 kr klader i manaden...snark! Om jag sparade lite pa dem sa skulle jag snart kunna dra ivag pa en weekend.. men det far nog bli efter dublin,sverige och frankrike. Kanske i april? haha, later ju sjukt att planera april nu, men jag har i stort sett fullspackat schema tills dess. Alltid nagot pa gang.

men idag hade jag iaf tankt mig ett par nya byxor, kanske ett par skor som jag sett och ett underbart linne fran topshop! en ny foundation maste jag inforskaffa ocksa. Det var dagens inkopslista. Sen efter shoppingturen blir det nog en snabb middag och sen tar jag en taxi till ida dar vi ska varma upp infor kvallen! Ska bli sjukt kul att ga ut!

Nej nu har jag en del att gora innan jag aker. Ha en bra lordag!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback