Shopping

Yes, idag har jag varit pa Bluewater, 2 gagner t o m, haha!!!
Jag fick mig en oversize troja fran topshop, trosor, en marc jacobs planbok och ett par super snygga boots med snorning framtill, 2 spannen och hoga klackar och plata!!:) I'm HAPPY!
Dessutom har jag fatt reda pa att mitt bankkonto gick igenom och jag behover bara ga in pa banken pa mandag for att fixa nagra smagrejjer sen ska det vara klart! SKOOONT, da kan jag antligen borja trana pa gymmet. Man behover liksom ett bankkonto for att kunna fa membership.. sa mycket bullshit och krangel i det har landet!

Annars? Inte mycket, kanner mig ratt nojd med tillvaron, forutom att jag blev sur idag over att den marc jacobs vaska jag sa lange spanat pa var nu pa super rea men jag kan anda inte kopa den, saaaa irriterande!!!!!!!!!hahaha
Ikvall kommer barnens farmor och farfar for att se efter barnen i helgen eftersom C&C kommer vara borta. Skont att  jag slipper ;)
Ida kommer i helgen med, rooooligt!

Na nu ska jag kolla pa dubbelavsnitt av Greys.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback