Snart en vecka

Ja nu har det snart gatt en vecka sen jag kom tillbaka.. inte riktigt, men nastan da!haha
Idag har jag haft en grymt bra dag, bara varit skont!
Men jag far fortfarande lite uppochned gangar, men de gar over nu, mer och mer. Maste bara vanja mig vid att vara tillbaka, och ja, jag kanske borde var overlycklig, men det ar alltid svart for mig att lamna hemma, det vet alla.

idag kom en ny tjej fran Umea, ska bli spannande att lara kanna henne, Sen ska det komma en till ocksa har inom kort antar jag. och sen kommer Ida tillbaka pa lordag, det kanns underbart! Jag saknar henne.

Jag har borjar komma ifatt min somn ocksa, sover inte mindre an 8 timmar per natt nu, helst mer om jag hinner med.
Sa egentligen borde jag ga och lagga mig nu med bums, det ska jag nog ocksa, direkt efter jag skrivit klart har.
Imorogn ar det torsdag och det innebar ledig dag, sa da blir det en shoppingrunda pa bluewater, kanner att jag maste ha lite mer nytt att stoppa in i garderoben, alltid detta begar! Ska foroska fa med mig den nya tjejjen, och sen ska jag traffa Anna med, maste ses natt innan hon ska flytta tillbaka till sverige pa lordag.

Well well, har iaf skickat in mina papper till banken nu om mitt konto som jag hoppas ska oppnas inom de kommande 2 veckorna, for nu vill jag verkligen fa igenom mitt membership pa gymmet, ar sa himla traningssugen!!!!! Tror detta kommer bli en sjukt bra traningsvar, tror det kommer bli en sjukt bra var i det stora hela! Kanns peppande och uppfriskande att det snart blir lite ljusare och jag ar redo att ta mig an england pa riktigt. Nu ska vi skapa nya kontakter mina vanner!!:)

Na, nu ar det dags for tandborstning och ansiktsmask innan jag somnar gott.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback