Weekend is coming up

Igar akte jag och Ida till IKEA efter vi slutat pa jobbet..alldeles innan tullen sa tog det tvarstopp, vi stod stilla i ca timman, hur drygt som helst!!!! MEN, nar vi satt dra i kon och babblade om allt mellan himel och jord sa ringde telefonen, hmmmm, whos this?!?! ett numer jag aldrig tidigare sett.
- A det ar Tove
- Heeej, det ar Ylva
Det var alltsa min van Ylva Olofsson som ringde, en tjej som ocksa bodde uppe i Are under tiden jag gjorde det. Men jag blev helt paff over att hon ringde, hon skulle ju vara i USA vid det har laget,pavag ned mot Mexiko.. Vi pratade ett slag och jag fick inte riktigt reda pa varfor hon inte akt annu, men sen helt plotsligt sa slanger hon ur sig att hon och Anna kommer hit pa lordag morgon, hahaha!!! jag bara skrek av lycka! Det hade trasslat till sig med hennes flight och hon hade under tiden hon suttit och vantat pa att fa aka fatt med sig Anna pa resan, hur kul som helst!!!! Onskar bara att jag ocksa kunde hoppa pa deras flight mot LA!!! Men det ska alltsa komma och halsa pa mig over helgen, och egentligen skulle det hela vara en overraskning, de hade ringt mami och papi for telefonnumer hir och adress och allt. De skulle alltsa ringa Charlotte for att kolla att det var ok att de kom och sa hon skulle se till att ha mig hemma nar de dok upp, haha! Men vara telefoner har hemma har ju inte fungerat, sa nu var de tvungna att ringa mig anda! Bra det, for jag skulle annars ha akt till brighton eller T-wells i helgen! haha!
Ja galet sager jag bara, ska bli sa himla roligt!!

Idag ar jag slapp som vanligt, ledig och trott. Nyss kollat pa Music and Lyrics och ska snart slanga i mig lite lunch innan jag tar mig ur pa en runda i skogen. Forhoppningsvis ar det inte sa ratt ute idag, och inte sa blott. Resten av dagen ar inte ett dugg spannande, jag ska vara chilla har hemma. Imorogn ska jag och Ida ha myskvall hemma. Maste upp ganska tidigt pa lordag for att mota upp mina tva kara inne pa Liverpool street station!! ROOOOLIGT!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback