Weekend is over.. back to work.

Jaha, da var helgen over, igen..
Men det var en bra helg, en lite lagom helg i vantan pa annat!

Pa bluewater fick jag handla lite innan pengarna borjade sina, haha! Det blev ett par nya jeans och ett stort svart linne, bada fran topshop. Sen blev det lite smink. Hade kunnat kopa hur mycket som helst, hittade mina snekers som jag vill ha, ska kolla om jag kan hitta dem i nan mer fargglad version. Sen hittade jag en klanning pa Armani exchange som var pa superrea, tankte ha den pa the wedding i dublin den 14 feb. Sen hittade jag ett par till jeans, massa toppar , skor, ja jag hittade allt! Begar ar vad jag sitter med har nu, vill ha vill ha vill HA!
Vi vart kvar dar ganska sent iaf sa det var bara att bege sig hem och slanga i sig lite mat och gora sig snygg i sina nya utstyrslar, fucking nice! Dock ar jeansen sa javla snortajta, haha!!

Idag har jag spenderat dagen hemma hos Ida, i sangen och nere vid matbordet pa fika nar Petra kom over. Vi tappade som bort henne pavagen till efterfesten inatt, haha.
Jag vandrade hemmat i mina high heels vid 16.30 tiden idag och vart dyblot av det har javla regnet som hallt i sig for lange nu... GE MIG SOL! Jag har ju ett par nya ashaftiga solglajjer som jag inforskaffade i Camden forra helgen att anvanda..

Kvallen har iaf bestatt av MTV ONE, the hills saklart, sa javla mycket drama nu. appropa drama, jag fick pengar stulna ur min planbok som lag i min jackficka igar pa Oaken, och jag tror visst bestammt jag vet vem det ar ocksa.. En galen brud som vagrar att acceptera oss, helt sjuk ar hon! haha

Jaja, veckan som kommer tror jag inte det hander vidare mycket.. mer bara ta det lungt och hoppas pa att mitt brev fran baken dyker in!

Have a nice evening!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback