boy u came around and u knocked me down

Love, and i'm gonna bring it with me all day long, every day

Yes, min forsta tatuering ar sa spikad som den kan bli! Kärlek ska det sta. Den ar ar sa sjalvklar!!!
Och jaaaa.. jag vet jag har tjatat om tatuering lange lange lange nu men vafan, jag hatar nalar och dessutom vill jag inte ha nagot permanent pa kroppen som jag inte ar 110 % saker pa! Men nu ver jag for sure, och dar med basta.

Nu tittar solen fram, och jag ska vika lite tvatt och ringa Sandra. Forhoppningsvis sa kanske man kan sola idag, vill ju inte att brannan ska forsvinna, man kanner ju sig liksom mkt fraschare med lite brunbrand hud!
Imorogn kommer min kara Palmer ocksa, aaaaaaaaaaah vad jag langtar efter henne!!!!:)
Sand vs Palmer, alltid jamt och forevigt!

Love



Kommentarer
Postat av: palmer

oh om bara några timmar kommer jag kasta mig i din famn igen ;)

Sen blir det åka av hela veckan lååång :D

2009-07-08 @ 13:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback