Det ordnar sig, det gor det alltid

Det loser sig, och det loste sig!

Helgen har varit helt underbar! Fredagen var filmkvall med Sandra och Krista, somnade tidigt och vaknade halv 9 lordag morgon helt utvilad och redo for en dag i city!
Sa jag och sandra vegav oss in vid 11 och spenderade dagen med att flanga runt i hettan, och jag fick antligen kopa min underbara klanning fran All Saints, aaaaaaaaaaaah! Det var lite rea sa nu hade man i princip rad, haha!

Nar vi kande oss fardiga styrde vi tillbaka mot sevenoaks och jag hoppade i nya klanningen, gasade for att kopa fodelsedagsblommor till paul och vin till mig sjalv innnan jag gasade forvantansfull ut till hans poolparty.
Jag hann vara dar i 2 min innan jag med nya klanningen och nyoppnad vinare i handen blev iknuffad i poolen, hahahah!! men vada, allt for  att ha lite kul:)
Festen var iaf super kul och jag vill verkligen inte lamna allt detta, men jag far halla april i sikte!
Och jag fick ju spendera kvall,natt, morgon med min goding, sa jag ar nojd och glad!

go och gla, kexchoklaa helt enkelt!
Nu ska jag hoppa in i duschen sen mysa ned mig i sangen, en person till i den hade gjort min kvall fullandad. men imorgon ar det jobb som star pa schemat, nagra timmar iaf..

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback