Don't come any closer

Saker och ting kan andras sa snabbt! Svisch sen har kappan vant med vinden.
Mina dagar ar just nu som bergochdalbanor, kanslorna gar i svall och jag vet varken vad som ar ratt eller fel kanns det som.
Jag vill bara att mina 2 sista veckor har ska bli underbara, men just nu vet jag inte.
Jag far ingen ordning eller reda pa nagot. Och dessutom skjutsade jag och Sandra ut Krista och palmer till stansted igar. Palmer hem till sveriget aterigen och Krista ska till skottland en vecka. + att sandra ahlander aker hem till sverige imorgon, her times up. Catlin ar forvisso har, och pojkarna (men de ar omojliga att fa tag pa) sa jag ska val mest fokusera pa traning och sova lite den har veckan, och min familj saklart, de aker ju son/man. Som tur ar kommer pappa onsdag och sallskapar med mig de sista dagarna, da ska vi gora London pa riktigt. Kul att fa ett forhoppningsvis bra avslut!

Nu ska jag ga med min bergochdalbane mage + hjarta och lagga mig i sangen bredvid sandra och kolla pa tv, kanske sova nan timma till ocksa.

Love

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback