dont know what to say

Jag vill skriva nagot vettigt, men fingrarna vill inte riktigt forma orden pa tangetbordet.
Jag skriver bokstaverna huller om buller och far sudda och andra heeela tiden.

Jag ar bade nervos for framtiden, jag ar arg pa saker som sker nu, besviken men samtidgt nojd och glad.
Jag vet vad jag har att hamta men samtidigt vad jag har att forlora. Det kanns som ett stort kliv att packa ihop vaskorna, stortera ur garderober,rum och badrum och bege sig efter 10 manader. Efter 10 underbara manader..
Jag vet jag far komma tillbaka sen, men da ska man anda borja om pa nytt, nytt jobb, nytt boende. Vannerna star ju kvar.
Bla jag kommer sakna dem, allt!

Och Kate, alskade van! Tack for att du ringde igar, du ar en angel! Men jag ar ok, jag lovar!! Snart kommer jag och spendetar dag och natt med dig :)

Nu ska jag lagga mig i sangen och fundera lite till innan man beger sig ut i stekhettan, idag ska det bli varmare an igar, och igar visade ju tempen pa 44 grader i solen.. PUH!

Love

Kommentarer
Postat av: Kate

Allt för dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback